2014. február 1., szombat

II. 06. „Star”

Sziasztok!
OLVASD EL:
Nos, kezdjük azzal, hogy kicsit el voltam ma keseredve. Van valami gond a történettel? Vagy valami? Mert sokkal kevesebb visszajelzés érkezett, mint általában. Mondjátok, ha valami nem jó, és akkor megpróbálunk javítani rajta, bébik:) Szeretném megköszönni a 158 feliratkozót, wooow.
Mostani részbe, gondoltam beleteszek, némi bolondozást, hogy ne legyenek annyira unalmasak a részek.
És arra szeretnélek titeket kérni, hogy írjátok le a véleményeteket. Köszönöm!
Kitettem egy közvélemény kutatást, szavazzatok! :))

ZAYN MALIK
2017.01.24. [este]

- Na, milyen volt? – halkítja le a tv-t azonnal Louis, amikor belépek a nappaliba, és lerogyok egy fotelbe. Még mindig alig bírom felfogni, hogy kikosaraztak. Tényleg ennyire elviselhetetlen faszfej lennék? 
Megrázom a fejem, hogy némiképp kitisztuljanak a gondolataim, majd mélybarna tekintetemet Louisra emelem.
- Az este eleje még jó volt, érdekesen indult, aztán amikor hazavittem, kijelentette, hogy hagyjam békén, és ne keressem többé – sóhajtok fáradtan. – Figyu, Lou, tényleg ennyire nyomorék külsőm van? Vagy miért, szerinted mi a faszért utál?
- Nőből van – ránt vállam csücsörítve. – Sosem fogod megérteni a női logikát. Szerintem.. – folytatja ujját a magasba emelve, világtörténelmi elmélet szónoklatára készen – bejössz neki, és fél az érzéseitől, viszont azt tanácsolom, hogy olvass el pár magazint, tudod, amit a csajok szoktak, abból talán megérted, hogy mit akar ezzel mondani a csaj.
- És ha egyszerűen azt akarja közölni, hogy kopjak le a francba?
- Akkor ezt beszoptad.
- Hát, igazán köszönöm, Louis, ezzel marha sokat segítettél, és még önbizalommal is megteltem.
- Ne gúnyolódj, én csak segíteni próbálok – emeli maga mellé tenyereit, majd összeszorítja ajkait, és felsóhajt.
- Én azt mondom, hogy ne hagyd annyiban, csak értékeli az igyekezetet.
- Mi lenne, ha ott kezdenénk, hogy megtudnánk, hogy mit szeretnél kezdeni a csajjal? Egyéjszakás, esetleg kapcsolat? Zayn, mit akarsz tőle? – jelenik meg Niall, és foglal helyet Louis mellett, s a kanapé háttámlájára támasztja könyökét.
Összekulcsolt kézfejemre meredek, és rájövök, hogy igazándiból én sem tudom mit szeretnék Tara-tól. Legelőször, amikor a bulinkon találkoztunk az hajtott, hogy megfektessem, második találkozónál, a boltban még jobban akartam ezt az egyéjszakás kalandot, és jött a harmadik találkozó, amin végig úgy éreztem, hogy sikerülhet, s végül befuccsoltam. 
Ezáltal érzem most úgy magam, mint egy törött lábú kismadár, ki esetlenül botladozva szenved, míg örökre el nem pusztul. 
Felkapom kobakomat, és bátyáimra meredek. Az elhatározásom megszületett; harcolni fogok érte.
Sosem csináltam még ilyet, de mint említettem, imádom a kihívásokat. Ha kell, virágokkal halmozom el, és szívecskés csokit veszek neki ajándékba.
- Kapcsolatot, mindképpen.
- Örömmel hallom – huppan le a velem szemben lévő fotelbe Liam egy tál pattogatott kukoricával. – Ezt egy élmény lesz végignézni.
- Mármint mire érted? – néz rá összehúzott szemöldökkel Niall, s közben a popcorn-nal szemez. 
- Zaynből még ember lesz a végén.
- Miért, most mi? – pillant rám megszeppenve Niall.
- Vámpír – jelenti ki Louis bólogatva, mire kis híján, homlokon csapom magam.
- Nem így értettem – dobja meg Louist egy szem kukoricával.
- Akkor tanulj meg beszélni, öcsi – vág Liamhez legidősebb bátyánk egy párnát, így a popcorn szanaszét repül a fotel körül. Liam mélyről jövő sóhajt hallat, majd belemarkol a tálba, és kukorica esőt zúdít a kanapén ülők felé.
- Ha harc, hát legyen harc – és elkezdődik a káosz. Niall ráveti magát Liamre, ki székestül borul hátra, míg Louis feléjük hajol a felborult fotelon keresztül. Elvigyorodom, majd egy jól célzott rúgással a birkózókra lököm Louist, ki miközben zuhan, felvisít. Önkéntelenül is felnevetek a jeleneten. Ilyenkor gondolkodom el azon, hogy ezek az ökrök valóban a bátyáim, és nem tehetek ez ellen semmit.
- Mi folyik itt? – lép mellém Harry, majd érdeklődve Ő is a fotel széléhez megy, hogy megtekintse a jelenetet. Az alkalmat kihasználva, megragadom a vállát, majd orral előre Őt is a dulakodókra lököm, azonban arra nem számítok, hogy engem is húz magával. Nagyon kis huncut.
- Zayn, vedd ki a lábadat a számból – érzem, hogy Niall megragadja bal lábam, majd megrántja. Lefordulok a kupac tetejéről, és a földön csücsülve, apró mosollyal arcomon figyelem a további eseményeket.

TARA WILSON
2017.01.25.
***

- Tara, lehúznád a csinos kis popsid? Andrew szeretne már elindulni! – áll meg az ajtómban barátnőm, Lana, ma folytatja az utasítgatást. – Utálom a tömeget, tehát gyere, hogy ne kelljen sorba állnunk – ragadja meg a karomat, és húz lefelé a lépcsőnkön, majd egyenesen ki, a házunk előtt parkoló BMW hátsó ajtaja felé. 
- Szia Drew! – pacskolom meg barátnőm pasijának vállát hátulról, mire Ő rám kacsint a visszapillantó tükörben.
- Mehetünk, csajok? – érdeklődik, mikor Lana is bekászálódik az autóba, és morogva becsapja maga után az ajtót.
- Már Tarának is mondtam, hogy én nem fogok sorban állni, szóval taposs a gázra bébi – csapja össze tenyereit Lana, miközben elmosolyodik. Szörnyű ez a lány, de imádom. Lana egy örökmozgó, tehát folyton pörög, ugrál, boldog, csak rohan mellette az ember élete. Nála nincs megállás, ha akar valamit, eléri, ha valaki beszól neki, az ne várjon köszönetet ettől a türelmetlen, de gyönyörű lánytól. Vállig érő göndörös, szőke tincseit mindig kiengedve hordja, ruhái árulkodnak arról, hogy tehetős családból származik. Kék szeméből mindig kiolvashatók érzelmei, hihetetlen, ahogy az alapjáraton világos színű tekintet megváltozik, ha mérges, vagy ha boldog. 

Amikor leparkolunk „Star” nevezetű szórakozóhely előtt, és kiszállunk a gépjárműből, a sor, ami miatt Lana aggódott, még szerencsére rövid. Talán két percet várakozunk, míg eljutunk a bejáratig, és kifizetjük a belépőt. 
Bent hangos zene ordít, s szinte érezni lehet a lüktető ritmust. Alkohol szag keveredik az emberek izzadságáéval, és meglehetősen meleg levegő terjeng a teremben. 
Az első két órában táncolunk, és szórakozunk, miközben iszogatunk, és élvezzük az életet. Amikor elfáradok, közlöm Lana-val, hogy kicsit leülök, és iszom valamit. Ragaszkodik hozzá, hogy elkísérjen, de tiltakozom, nem akarom elrontani az estéjüket azzal, hogy a szemük láttára purcanok ki.
Először elmegyek pisilni, majd a bárpulthoz sietek, és helyet foglalok az egyik széken, majd rendelek egy italt. 
- Köszönöm – mondom, amikor átnyújtja nekem sörömet a középkategóriás, kerek pofijú, szőke, zöld szemű fiú. Csak biccent egyet, majd szalad a következő vendéghez.
Hát, nem foghattam meg különösebben, ha ennyire menekül. 
Mélyet sóhajtva a pultra könyökölök, és tenyerembe hajtom fejemet.

HAROLD MALIK

Vigyorogva kortyolok koktélomba, és halkan dúdolgatom az aktuális zenét. Boldoggá tesz, hogy kicsit egyedül lehetek, és szórakozhatok. Jót tesz némi kikapcsolódás az embernek. Imádom a tesóim, de valamikor már elviselhetetlen a folytonos herce-hurca, és a gyerekes vitatkozás, vagy éppen a lelkizés.
Én nem azt mondom, hogy ezek rossz dolgok, ugyanis én semmi jónak nem vagyok elrontója, és általában a balhék, s további események központi alakja vagyok, csak olykor jól esik egy kis nyugalom a saját gondolataimmal, és egy pohár alkohollal.
Megkocogtatom a poharam oldalát, majd körülnézek. Bal oldalamon egy dagadt hapsi fekszik kiütve, míg jobb oldalamon egy szőke lány forgat ujjai között egy korsó sört.
Összehúzott szemöldökkel méregetem a csajt, majd összeszedem magamat, és jobban megfigyelem. Annyira ismerős. 
Hümmögve simogatom az államat egy ideig, míg meg nem száll a nagy betűs ihlet. Hát ez Zayn csaja, vagyis… még nem a csaja, hanem valami kevesebb… barátja, barátnője, uh, mindegy, legyen az ismerőse.
Iszom még egy korty koktélt, majd a csajszi felé fordulok, és megszólítom:
- Szia, nem Te vagy a csaj, aki lepattintotta az öcsémet? – A szőke rám néz, majd felhúzza íves szemöldökét. Barna szemeit rám mereszti, látszik rajta, hogy nagyon töri magát, hogy rájöjjön, ki is vagyok.
- Kezdjük ott, hogy ki vagy, aztán folytathatnánk azzal, hogy elmondod az öcséd ismertetőjeleit – mondja.
- Harry, tudod, One Direction – emelem számhoz poharamat.
- Ja, hogy Te vagy az a Harry, értem. Tudtam én, hogy láttalak már valahol. Azt hiszem a húgaim szobájának falán, és van egy ilyen, tudod, mi is a neve? Szentély, vagy mi, izé, oltár – próbál érthetően magyarázni. Full részeg a csaj. – És ott van egy keretes, kép, tudod rólad, meg a másik hat srácról.
- Ő, az csak négy – húzom el a szám. 
- Jaj, tényleg, ne haragudj – dönti oldalra kobakját.– Tényleg, Te Harry, ugye ez a neved? – bólintok. – Oké, szóval arról a Zaynről beszélsz ugye?
- Pontosan – húzom mosolyra ajkaimat. – Ti jártok, nem?
- Mi? Én és az a fasz? Ezt Ő mondta neked?
- Igen – hazudok vigyorogva. Muszáj látnom a csaj reakcióját. – És még azt is közölte, hogy nagyon jó vagy az ágyban.
- Itt van most?
- Zaynee? – kérdezek vissza.
- Igen.
- Nem nincsen – rázom meg a fejem, majd figyelem, ahogy a csaj elgondolkozik, majd arca eltorzul, s újra rám pillant.
- Akkor merre van?
- Hát otthon – rántok vállat ismét.
- Remek, akkor elmegyek hozzá – ugrik le a bárszékről, majd iramodik meg a kijárat felé. Fejvesztve rohanok utána, s már gondolatban látom magam előtt a hivatalos akasztásom.

Uh, és utólag is Boldog Szülinapot Harrynek! :)

15 megjegyzés:

  1. Wiiiii! Csodás lett ez a rész és ez a mondat meg marad a fejemben Zaynből még a végén ember lesz
    miért most mi?
    vámpír XDDD
    Happy Birthday Harry:) <3
    Amúgy biztos sokan olvasták az előző részt is csak olyan kakik,hogy nem írtak megjegyzést :)

    VálaszTörlés
  2. De jóó*.*
    Harry jól megcsinálta :DD
    Tetszett, ahogy az eddigiek is, várom a folytatást:))
    xx

    VálaszTörlés
  3. Na jó!!! Siess a kövi résszel!! Kíváncsi vagyok ebből mi sül ki! :D

    VálaszTörlés
  4. Imádom! Érzem ez jó lesz :D Köviit! :P :)

    VálaszTörlés
  5. Szegeny Zayn, Harry megint alkot. Nagyon jo lett. Vegre kezd megjonni Zayn esze, hogy nem csak egy ejszakas kalandot akar. Kovit kerek.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! :DD Úgyanúgy tetszett mint az eddigi részek:D Siess a következő résszel... :)))

    VálaszTörlés
  7. Hello!

    Esküszöm egyre többet röhögök a részek olvasásakor. Nagyon viccesek. Lou a ngay mókamester, meg idióta. Nélküle nem lenne igazi a banda.
    Nagyon jó volt a rész. Már alig várom a folytatást. Szerintem Zayn és Harry is készülhet az akasztásra. xDDDD
    Nagyon várom már.

    xxx

    VálaszTörlés
  8. hujjjaj :D nem semmi ez :D Hazza jót hazudott :))
    kövit gyorsan :D

    VálaszTörlés
  9. Hazz te nem vagy normális:Dd
    Nagyon megijedtem, mert ugyanolyan vagyok, mint Lana. Kívül, belül. Hiperaktív, maximalista + alhasamig ero szoke haj:D ez kész..nagyon furcsa volt, mintha magamról olvasnék:DD

    VálaszTörlés
  10. Ne gondolj ilyeneket!Nagyon jó a blog én nagyon szeretem <3 Ez a rész is szuper lett csak így tovább! ;)) <3

    VálaszTörlés
  11. Szia!! Nagyon gyorsan kövit létszííí. Nagyon tetszik a történeted :)

    VálaszTörlés
  12. Imadom hamar kovetlezot!!? :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen a 13 megjegyzést lányok<3 Annyira aranyosak vagytok, hogy kitartóan írtok, el sem tudjátok képzelni, hogy mennyire hálás vagyok, hogy TI leírjátok, amit gondoltok:) <3
    Ölel,
    LTP

    VálaszTörlés
  14. IMÁDOM! <3 *-* Ne haragudj,de eddig nagyon perverz volt! :P
    De mostmár nem. Köszönöm. :)

    VálaszTörlés