2014. január 18., szombat

II. 04. Kudarc


Sziasztok!
Úgy sajnálom, ezt a sok késlekedést, de a hetem, valami borzalom volt, de komolyan. Egy perc időm sem volt írni, mert ugye félévi jegylezárások, én meg nem tervezek megbukni semmiből sem. Matekból megkaptam a hármast, meg fizikából is, kész csoda. Remélem nektek is eredményes félévetek volt, drágaságaim! Mindenkinek szurkolok, aki felvételit írt!:)) Nos, itt is az új rész, jó olvasást! Megjegyzést ne felejtsetek el hagyni, mindenki véleménye fontos! (:



ZAYN MALIK
2017.01.24.


 Öntelten mosolygok, miközben lekapom kabátomat a fogasról, és magamra öltöm. Alig várom, hogy leparkolja Tara háza előtt, és felvegyem Őt, hogy elvihessem vacsorázni. Érdekes lesz az egész. Soha nem csináltam még ilyet lánnyal, de reménykedem benne, hogy Tara beveszi a meséimet, és hónap végén odaadja magát nekem, kívülről, belülről. Hmm, jól hangzik.
Levakarhatatlan vigyor ül az arcomon, ahogy behuppanok a kocsiba, majd kitolatok a garázsból, és kifordulok az országútra. 
Ahogy leparkolok az Alexistől, vagy Ellie-től – tök egyformák – kapott papíron szereplő címnél, kiugrom a kocsiból és elindulok az ajtó felé. Odaérve ujjamat a csengőre tapasztom, majd hátrébb lépek és várok. 
Amint az ajtó kinyílik, és meglátom Tara-t a nyakán egy sállal, dereka körül egy takaróval, és szájában egy lázmérővel, majdnem elkap egy röhögő görcs, de visszafogom magam. Még egyszer végig nézek rajta, majd színpadiasan összehúzom a szemöldökömet, és arcára pillantok. 
- Ne haragudj – mondja suttogva, majd öklét a szájához emeli és köhög egy sort. – Egy kicsit megbetegedtem, úgyhogy nem tudunk elmenni vacsorázni.
- Aha, értem – bólogatok hamis mosollyal az arcomon, végül leesik, hogy mit mondott. Életemben nem találkoztam még ennél szánalmasabb műbetegséggel. Ez a csaj minden csak nem beteg, maximum agyilag. Ki az az értelmi fogyatékos, aki velem kihagy egy estét?
- Tényleg sajnálom, de most bemegyek, mielőtt megcsapna a hideg – Ezennel az oromra csukja az ajtót. Elképedek a jeleneten, miközben bensőmben mérhetetlen düh keveredik a megalázottsággal. Dühösen rontok a kocsimhoz, és szinte kirántom az ajtót a helyéről. Bevágódok, és remegő kézzel egy cigi után kapkodok, amit rögvest meg is gyújtok, szabad kezemmel a kormányhoz kapok, és mélyeket szívok a cigarettámból, miközben a gázra taposok, és csikorgó kerekekkel elhajtok Tara háza elől. 
Csak úgy fortyognak bennem az indulatok, ahogy körözök a városban, és gondolkodom, hogy vajon mit ronthattam el megint? Miért esek pofára folyton? Valamit marha rosszul csinálok, mert ha valóban komoly dolgokról van szó, nekem befellegzett. Az egyéjszakás kalandok annyira egyszerűek, egy kapcsolat pedig kurva nehéz. Nem is értem, másoknak, hogy megy ez. Én egy egyszerű randinak nevezett valamire nem tudok elvinni egy lányt, akkor, hogy lennék képes egy hosszú távú kapcsolatra? Egy született bénaság vagyok. 
Rendben, az teljesen oké, hogy nem gondolom komolyan Tara-val, csak játszani akarok vele, de akkor is, hogy lerázott a kis ribanc?! Fogadni mertem volna rá, hogy a nyakamba ugrik, amikor meglát, erre épp az ellenkezője történik. Lepattintott engem egy lány, ez visszataszító.
 Végső elkeseredésemben, mivel tervem kudarca fulladt, egy óra reménytelen autókázás után egy klub előtt parkolok le. 
Bent hangos zene üvölt, gyönyörű női testek dörgölőznek egymáshoz. Igazán vadító látványt nyújtanak a táncoló mini ruhás lányok. Pontosan ez való nekem, itt a helyem, ebben biztos vagyok!
Ajkamon mosoly bujkál, ahogy a pulthoz megyek, majd felülök az egyik bárszékre. A nagymellű, csinos, jó fenekű pultos hölgy azonnal kiszolgál, majd szóval tart. Kedvesnek tűnik, de valahogy nem az esetem, meg kicsit öreg hozzám. 
Már jócskán elmúlhat éjfél, amikor odatipeg hozzám egy hosszú barna hajú, elég rövid szoknyás lány. Bátran rám mosolyog, majd végigsimít arcomon, és megragadja kezemet. Nem tétovázik, felhúz és már a táncparkett közepén ropjuk megállíthatatlanul. Kezei bejárják a testemet, ahogy szexin hozzám simul, tenyereim derekán időznek, és élvezem a táncot.
Talán fél órája táncolhatunk, amikor a barna csaj kifelé kezd vezetni a bárból. Átsietünk egy közeli hotelbe, ahol azonnal kiveszek egy szobát. Nem bírok magammal, egyszerűen magával ragad az érzés, hogy újra nővel lehetek. Tény és való, egy gyenge faszfej vagyok.

***

Hirtelen ugrom ki az ágyból, ahogy a testemen valami jéghideget észlelek. Fejembe éles fejfájás hasít, ahogy kinyitom a szemem és támadóm mérges, szinte már elkeseredett barna íriszeibe bámulok.
Összehúzott szemekkel méreget, majd leereszti a kezében tartott poharat, és kihúzza magát szónoklatra készen. 
- Csalódtunk benned – jelenti ki habozás nélkül, majd az ágyamra dobja az üveget.
- Neked is napfényes jó reggelt! – morgom „nem törődöm” hangnemben, és hátat fordítok Liamnek. Rohadtul nincs szükségem most a baszogatására, nélküle is van elég problémám.
- Elmeséled mi történt tegnap? – érdeklődik, miközben kihúzza forgós székemet és leül rá. Tekintetét rám szegezi és szuggerálni kezd.
Felnyögök kérése hallatán, majd helyet foglalok az ágyam végébe, ahol a lepedő és az ágynemű nem ázott szét.
- Tara nem jött el velem vacsorázni, elég rendesen lerázott. Kitalálta, hogy beteg, meg ilyenek. Mérges lettem, elmentem egy klubba iszogatni. annyi megmaradt, hogy kivettem egy szobát valami csajjal, de arról fogalmam sincs, hogy hogyan kerültem a saját ágyamba.
- Hajnali fél négykor valami bögyös szőke állított be veled, hogy hazahozott – forgatta mérgesen szemeit. – Félelmetes volt. Elkérte Harry számát, és közölte, hogy nagyon pöpec a kecónk – az utolsó szavakat olyan mélységes utálattal mondja ki, hogy azt hiszem, mindjárt rosszul lesz. 
- Ó, bassza meg. Ne haragudjatok. Én nem akartam, csak annyira felbaszott… - próbálok mentegetőzni, de mindhiába. Semmi használható kifogás nem jut az eszembe. Felsóhajtok, és arcomat tenyerembe temetem.
- Csipkerózsika magához tért? – hallom meg Louis hangját, a következő pillanatban pedig besüpped mellettem az ágy. – Zayne, baby! Hoztam neked fejfájás csillapítót, és vizet – lök meg kicsit, mire felbámulok rá, majd azonnal beveszem a gyógyszert, túlságosan lüktet a fejem ahhoz, hogy tétovázzak.
- Köszönöm – nyögök fel. Kellemetlenül érzem magam, mert Ők megbíztak bennem, én pedig ismét elfuseráltam a dolgokat. Tipikus Zayn Malik! Ha nem így történt volna minden, nem is én lennék! – Mi az ítélet? – kérdezem kicsit megilletődve, ismervén őket. Mindig előrukkolnak valami újjal, hogy megkeserítsék az életem.
-  Nincs semmiféle ítélet, öcsi. Úgy döntöttünk, hogy innentől azt csinálsz, amit akarsz – áll fel Liam, s indul az ajtó felé. – Ha Te mindenféleképpen el akarod baszni a jövődet, akkor tessék! Itt a lehetőség, sok sikert!
- Ezt azt jelenti, hogy szabad vagyok?
- Igen – csap vállon Louis, majd kimennek a szobámból egyedül hagyva borzalmas gondolataimmal. 
Ilyen még sosem volt. Liam biztos csak szívat, sosem hagynának engem békén. Csak nem mondanak le a kedvenc hobbijukról, melynek címe a „hogyan vegyük el az öcsénk életkedvét nap, mint nap”. Vagy mégis? Lemondtak rólam, kész, ennyi?
Mondjuk, nem csodálom, a helyükben én is hasonlóan cselekednék. Kinek kell, egy ilyen érzelmileg sérül, katasztrofális szerencsétlenség?
Ebben az esetben, viszont Tara Wilsont is megértem. Én sem mentem volna egy nagyképű, híres barommal sehova.
Megrázom a kobakom, majd magamra kapok néhány göncöt és elindulok lefelé. Félúton Sammyvel találkozok, ki rögtön megfogja a kezemet és beszélni kezd a meséről, amit tegnap látott a tévében. Mély levegőt véve figyelek rá, és hallgatom végig minden egyes szavát. Végül, amikor megunom a Barbie-król szóló beszámolót a kislányt a kezembe kapva megyek le a konyhába. Ott leültetem a pultra és közlöm vele, hogy folytassa csak.
Még csak három és már többet beszél, mint egy vénasszony, el sem merem képzelni, mi lesz később.
- Zayn – kezdett bele Sammy. – Harry azt mondta, hogy van egy nagyon nagy, ház a plázában. Elviszel oda?
- Egy óriási ház a plázában? Józan volt Harry, amikor ezt mondta neked? – teszem fel a kérdést összehúzott szemöldökkel, miközben próbálok kicsit Harry fejével gondolkodni. Nehezen jön össze, ugyanis a buksim majd’ szétrobban a másnaposságtól. Sóhajtva leemelem Samanthat a pultról, majd az asztalra ültetem egy kicsit távolabb magamtól, pont úgy, hogy még rá tudjak támaszkodni a falap szélére, és a kávém is kényelmesen elférjen.
Kedvetlenül belekortyolok, majd Sammy tekintetébe bámulok. Várakozóan vizslat, kobakját kicsit oldalra döntve. 
- Na, most mi van? – érdeklődöm zavarodottan.
- Elviszel abba a játszóházba? – csusszan közelebb, szemében izgatott csillogás táncol.  Ó, szóval játszóház. Ezt előbb egy szóval sem említette, habár rájöhettem volna. Egy nagy ház a plázában. Logikus. – Kérlek, Zayn, légy szíves. Louis, Harry, Niall és Liam sem hajlandó eljönni velem. Te vagy az utolsó reményem. Kérlek bátyus! – Először nem válaszolok. A kávémba meredek, mintha teljesen lekötne a fekete folyadék, végül eljut az agyamig kishúgom kérése és bólintok. Egyrészt bízom benne, hogy Liamék figyelembe veszik, hogy törődöm ezzel a kislánnyal, másrészt pedig magam miatt. 
- Mikor, mikor, mikor? – felnézek, és Samantha egy centire van tőlem. Meg sem lepődöm. Különleges képességem, hogy extázisba hozom a lányokat, természetesen mindenkit más téren. Sammy izgatott kis arcocskája az én számra is mosolyt csal, majd felhörpintem a kávém és felemelem őt újból.
- Most, törpike.

9 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett (mint mindig) :) egyszerűen imádtam :) amikor a "Zayn és Samantha"-s részek vannak mindig csak mosolygok :D olyan édesek :3 <3
    már alig várom a kövit ^.^ <3

    VálaszTörlés
  2. A csudába megint lekéstem az első megjegyzésről :( Nem baj egyszer megszerzem :P Nagyon jó lett ez a rész ,ahogy a többi is és egy ilyen részért megér ennyit várni:)) Gyorsan következő részt!

    VálaszTörlés
  3. De cukiii^^ törpike*.* nagyon tetszik mint mindig! várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  4. Azon kivül, hogy a csajokkal egy hülye, kanos, disznó, a hugával nagyon jól bánik. Még én is megirigyeltem Sammyt. Szeretnék egy olyan bátyust mint Zayn. xDD
    Nagyon jó volt. Már alig várom a folytatást! xxx

    VálaszTörlés
  5. Törpike :)) jó lett csak így tovább :* kövit gyorsan!! ♥

    VálaszTörlés
  6. Szia:) imáádom a blogodat,nagyon jól írsz:) Zayn milyen kis rossz fiú:DD amúgy esetleg tehetnél be a szereplők közé képet,Tararól,és Sammyről is:) olyan cuki:)

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek nagyon köszönöm a szép szavakat!:)
    Képeket a szereplőkről hamarosan teszek ki oldalra a menükhöz! :)
    Sajnálom, hogy nem egyenként vűálaszolok, de rossz a bloggerem:(
    Ölel benneteket,
    LTP

    VálaszTörlés