2014. január 6., hétfő

II. 02. Részben igaza van...

Sziasztok!
Itt is a második évad második fejezete! Remélem, hogy tetszeni fog! Várom a megjegyzéseket, illetve véleményeket! (: Köszönöm az eddig érkezett megjegyzéseket! (: <3

ZAYN MALIK
2017.01.15.

Nem tudom mikor, nem tudom ki, nem tudom hogyan rángatott bele ebbe, de ez valami elképzelhetetlen, borzasztó, és rosszabb, mint egy rémálom. Az egész ház tele van szexisebbnél szexisebb csajokkal, én pedig hozzájuk sem érhetek. Felváltva felügyelnek rám, mint egy huncut kisóvodásra. Szánalmas, komolyan. Ha megengednék, hogy legalább egy csajt meghúzzak, akkor már minden okés lenne, de így… szar egy buli álló farokkal.
Csak bámulok ki a fejemből, mint egy idióta, ezek meg néha idehoznak egy lányt, hogy jobban szemügyre vehessem, aztán már mennek is. Lehet bele kéne mennem a játékba, táncikálnom egy kicsit az általuk választott csajjal, eljátszani, hogy nagyon bejön, és megvárni, míg mind lerészegednek, aztán pedig szabad a pálya, mehet a fölülmúlhatatlan szex.
Louis egy hosszú szőke hajú, hatalmas barna szemekkel rendelkező lányt húzott elém, miközben rám kacsintott. A lány rám mosolygott, mire azonnal felpattantam, és tenyeremet derekára vezettem. Akkor kezdődjön a parti!
Kész vicc, még mindig, hogy a saját házamban nem dughatok kedvemre. Kellett nekem belemennem ebbe a közös telek szarságba.
 - Hogy hívnak? – érdeklődöm kedvesen, mire a kis szőke fülig pirul.
- Tara Wilson – felel csöndesen, és felkapja buksiját, szemében magabiztosság csillan. Na ezt már szeretem! 

TARA WILSON
2014.01.15. / délelőtt.

- Tara, sírva könyörgöm, kísérj el minket! – nyúz szüntelenül tizenöt éves húgom, Ellie, majd hatalmas kék szemeivel próbál hatni rám. Ikertestvére, Alexis nagyban bólogatott mellette, hogy megerősítse Ellie kérését. Kínomban felsóhajtok, majd felpillantok a plafonra és vissza húgaimra, megrázom a fejem. Nem vagyok hajlandó elmenni pár lehanyatlott sztárocska otthoni partijára. Nem fogok én ott senkinek hiányozni, felesleges megjelennem, lesz ott helyettem több száz lány, akik elszórakoztatják majd őket.
- Tara, az Isten szerelmére, csak odamész velük, egy órán belül megunják, és jöhettek haza – oktat ki szem forgatva öcsém, majd elvonul egy tál pattogatott kukoricával a szobájába, de mielőtt még hallanám, hogy becsapja maga mögött az ajtót, utána kiáltok.
- Miért nem mész akkor Te, taknyos? 
- Mert Te vagy a legidősebb Tara, és felelőséggel tartozol a pici húgocskáid iránt – jön a válasz enyhe humorral megpaprikázva. Néha úgy pofán tudnám vágni Jeremy-t. Tizenhét éves, de felér három óvodással.
 - Fú – fújtatok mérgesen és elindulok a konyhába, hogy igyak valamit, mielőtt felforr az agyvizem, és elájulok. Miközben haladok Ellie és Alexis újra közrefog és követnek, mint a kiskutyák a gazdájukat. – Ha elmegyek veletek leszálltok rólam? – mutogatok mérgemben mindenfelé, mire húgaim egyszerre átkarolnak, és ujjongva visítják az „igen„ szót.
- Tudtam, hogy szeretsz minket – visít tovább Alexis, majd tapsikolva kivonul Ellivel karöltve. 
Remek! A ma estémet is rendesen elintéztem. Azt hittem tölthetek némi időt egyedül, nyugalomban, filmezéssel, de kiderült, hogy nem, mert egy puccos buliba megyek a húgaim szerelmeihez. Ez egyszerűen felfoghatatlan!

***

- Hogy hívnak? – kérdezi, miközben derekamra simítja kezét a hatalmas barna szemekkel rendelkező srác. Hirtelen nem ugrik be a neve, csak az, hogy láttam már a húgaim szobájának falán. Talán Zack, vagy Zane? Igen, biztos, hogy Zane. 
 Mikor végre leesik, hogy kérdezett valamit, felkapom a fejem és ránézek. Kicsit felhúzom a szemöldökömet, majd felelek:
- Tara Wilson – mondom némi elszántsággal a hangomban. Zane elmosolyodik, majd a táncparkettre húz. Nem, mégsem vagyok benne biztos, hogy Zane. Zack, mégiscsak Zack lehet, vagy Isten tudja! Nem is érdekel túlzottan. 

ZAYN MALIK

- Szóval Tara, tetszik a buli? – próbálok a legkedvesebb hangnememben beszélgetést kezdeményezni. Tara egy pillanatra felhúzza a szemöldökét, majd elmosolyodik.
- Őszintén? Nem, mocskosul unom, csak a húgaim miatt jöttem el. Gondolkodtam rajta, hogy elhúzok, de a kék szemű srác iderángatott. Hogy is hívják? Leon, Leasley vagy várj, nem Lee? - Mintha arcon vágtak volna, úgy érzem magamat egy percig, majd visszanyerem tudatomat és eltátom a számat. Ez azért durván hangzott. Ilyet sem közölnek velem nap, mint nap. Hozzá vagyok szokva, hogy általában jól érzik magukat a házunkban a csajok, ráadásul tudják a nevünket. Ez a Tara különleges, egy kihívás, én pedig imádom a kihívásokat.
- Ami azt illeti Louisnak hívják – köszörülöm meg a torkom, és lépek hátrébb tőle, így elengedni kényszerülök a derekát is. 
- Édes mindegy! Mind ugyan olyanok vagytok. Nagyképűek, és gazdagok – rántja meg a vállát, majd hátat akar fordítani, de nem hagyom. Nem hagyhat itt egy lány engem, csak úgy!
- Mi lenne, ha innánk valamit? – érdeklődök nagyokat pislogva rá. Tara összefonja karjait melle alatt, majd rábólint az ajánlatra. Mégsem annyira más, mint a többi.
- Benne vagyok.
Megragadom a kezét és az asztalokhoz húzom. Ott felkapok két sört, és az egyiket felé tartom.
- Kösz – veszi el, majd azonnal belekortyol. Idegesnek tűnik a kicsike. Vajon én vagyok rá ilyen hatással, vagy alapjáraton ilyen kis heves? Nem tudom, minden esetre nagyon vonzó. 
Teljesen beindít.
- Mesélj magadról! – kérem mosolyogva, mihelyt helyet foglalunk az egyik kinti asztalnál. Tara leteszi maga elé az italát, majd kicsit előrehajol.
- Mit? Nincs sok mesélnivalóm. Az életem egy kész unalom. 
- Akkor kérdezek! – Hát rendben, legalább lesz mivel elütni az időt, míg a bátyáim kikészülnek és az orrukig se látnak majd.
 - Hajrá – morogja a lány. Még mindig meglep a viselkedése. Más lány már rég letépte volna a nadrágom, ha vele kezdenék, állítom, neki még a fejében sem fordult meg ilyesmi.
- Azt mondtad húgaid miatt jöttél. Hány testvéred van? – dobom be az első témát, ami még normálisnak számít nálam. Tara felhorkan, majd megforgatja kék szemeit.
- Van három kistesóm. Egy öcsém, és ikerhúgaim. Szívás ha az embernek tesója van, főleg, ha kicsi. Csak megkeseríti az életét. Nem arról van szó, hogy nem szeretném őket, csak néha kiborítóak. Rávesznek dolgokra, amiket nem tennék meg magamtól. Például ez a buli. De gondolom, neked ezt nem kell mondanom. Tesók vagytok, nem? Van öcséd, bátyád. Jó neked. – fejezi be.
Öcsém. Milyen jó lenne! Liamék nem engem basztatnának, most nem ülnék itt ezzel a csajjal, és nem lennék pórázra kötve. 
Konkrétan felnevetek, és úgy felelek.
- Ami azt illetni, nekem nincs öcsém. Én vagyok a legkisebb srác a családban. Szívás. 
- Tényleg? – felhúzza a szemöldökét ismét, majd végigmér. – Jó neked. Na de várj, srác? Esetleg…
- Igen, van egy húgom – vágom rá azelőtt, mielőtt feltehette volna a kérdést. A kicsi Sammy. Pár nappal ezelőtt, még az én szülinapom előtt töltötte be a harmadik életévét. Egy kis tündér a csaj, nem tagadom. Igaz, ritkán látom, de már hozzászoktam. Mostanában azt kívánom, hogy bárcsak előbb született volna meg: Akkor Liam rászállhatna, és lepattanhatna rólam.
Szabad lennék! 
- Részvétem.
- Miért mondod ezt?
- Zack, az előbb mondtam el, hogy van két húgom.
- Tessék? – A név hallatára majd’ leestem a székemről. Ez most komolyan Zacknek nevezett? Elég ez információ hiányos lány, kész csoda számomra.
- Mondom…
- Hallottam amit mondtál, csak az a helyzet, hogy Zayn vagyok, nem Zack – önelégülten vigyorgok rá, mire Tara előrébb hajol, ezzel arra késztet, hogy én is előrébb bukjak. Mélyen a szemembe néz, majd megszólal:
- Kurvára szarok rá, hogy mi a neved, Zane.
- Zayn! – javítom ki ismét, majd folytatom. – Mivel érdemeltem ki, hogy így bánj velem?
- Azzal, hogy megszülettél – Azt a mindenit! 
- Hát, köszönöm – vakarom meg a tarkómat, és hátradőlök. Ez a csaj utál engem, ez már leesett, de miért? Még nem adtam rá okot neki. 
- Igazán nincs mit, és ha nem bánod, én most megyek! – áll fel, majd fordít hátat nekem, s indul meg befelé. Felpattanok, és megfogom a vállát. Undorodva ellöki a kezemet, majd újra rám emeli csillogó kék íriszeit. 
- De bánom! Beszélhetnénk még, kicsit… esetleg…
- Na, idefigyelj Blane! – lép hozzám közel, és ismét a szemem közé bámul. – Ismerem a fajtádat! Egyszer már megjártam, még egyszer nem fogom. Menj és keress magadnak más csajt, akit megbaszhatsz. Egy mocskos baszógép vagy, Zack! Undorodom az ilyenektől! Szóval kicseszett gyorsan keress magadnak egy újabb játékszert! Szia! – Szó szerint elámulok Tarán. Határozott, és okos. Valóban ennyire kiszámítható lennék? Csak állok egymagamban, és próbálom felfogni az imént történteket. Engem még sosem alázott meg így egy lány! Érthetetlen düh lobban fel bennem, és utána ordítok, mint egy őrült.
- Zayn a nevem, ribanc!
- Minden rendben? – Liam úgy néz rám, mint egy bolondra. – Mi történt?
- Az a kis… – ujjaim befelé görbültek. Úgy éreztem magam, mint aki menten felrobban. Hogy mondhatott nekem ilyeneket egy egyszerű csaj? - ..mocsok, azt mondta rám, hogy undorodik tőlem, és a fejemhez vágta, hogy szex mániás vagyok.
- Öhm, Zayn…
- Ráadásul Zacknek, Zanenek, majd Blane-nek nevezett. Még a nevemet sem tudja! Mi jogon ítél el?
- Elég nagy port kavarnak a médiában az egyéjszakás kalandjaid, kistesó. Részben igaza van. - elgondolkozik, majd egy győztes vigyorral az arcán folytatja. -  Fogadok, hogy egy hetet sem bírsz ki lány nélkül.
- Szóval neki adsz igazat? – tombolok! Üvölteni akarok! Liam komolyan ellenem fordul? A tulajdon testvérem? – Hát kösz szépen, de tényleg! Mindent. És tudod mit? A kurva életbe is, egy hónapig is kibírom lány és szex nélkül – ezzel pedig elrohanok, mint egy ideges oroszlán. Úgy fújtatok dühömben, mint egy harcra kész bika.
- Azt szeretném látni! – hallom még Liam hangját messzebbről. Ahogy átverekedem magam a tömegen a szobám felé, egy elhatározás lát napvilágot bennem. A kibaszott életbe is, de megcsinálom! Be fogom bizonyítani, hogy nem vagyok egy aberrált, szex függő barom!

23 megjegyzés:

  1. P-E.R-F-E-C-T gyors a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez az új írásmód! És a rész is nagyon jó volt. Gondolom Tara még benne lesz a történetbe ;) Várom a kövit! *-* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulok neki, hogy tetszik!:))) koszonom szepen!:) meglatjuk mi lesz!♥

      Törlés
  3. Nagyon tetszett! :D elkepeszto. Viszont egy kerdesem lenne. Taranak most akkor barna vagy kek a szeme? Oo :)
    varom a kovit.
    Puszi; Daniella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom es barna, valoszinuleg elirtam, bocsaaaanat:))))))

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszik,még sosem olvastam ennyire jó blogot!Az előzőt is olvastam,de ez jobban tetszik!.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen, iszpnyatosan aranyos vagy♥♡♡♡

      Törlés
  5. Hat a nevek nagyon tetszetek fokent Blacke. Varom a kovit. Ugyse tudja megallni Zayn. Amugy az egesz resz tezszet

    VálaszTörlés
  6. Hello!

    Hát ez falami fantasztikus rész volt. Én már most imádom a csajt, remélem nem ez az utolsó alkalom, hogy találkozott vele Zayn. Jókat röhögtem a neveken, van humora az biztos.
    Szörnyen kiváncsi vagyok, hogy Zayn betudja-e majd tartani a fogadást és kibirja-e egy hónapig szex meg csajok nélkül. Van egy olyan megérzésem, hogy nem igazán fog ez menni neki.
    Nagyon várom már a folytatást. Hozd minél hamarabb.

    xxx Jule

    VálaszTörlés
  7. Drága L.T.P.~
    Még jobban imádom, ahogy írsz, mint eddig.*.* egyszerűen felülmúlhatatlan. kimondod/leírod azt, amit kell és ez így van rendjén.
    Szar a buli álló farokkal :DD ezen besírtam
    Remélem benne lesz még ez a Tara és összejön Blane-nel:DDD
    Nagyon várom a következő részt:)
    xx L*encii.~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm:)
      Miért, nincs igaza? Tényleg szar lehet egy buli álló kuksival, nem?:D:DD:D

      Törlés
  8. nagyonjooooooooooooooooooooo imádom a blogod<3

    VálaszTörlés
  9. ez a tara jol megmodta neki:DDD már nem ártott..benne lesz még egy a csaj a történetbe?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, Tara egy szuper csaj, az tuti. Bármit megadnék, ha képes lennék így elbánni egy fiúval.:D
      Meglátjuk, hogy mi lesz(:

      Törlés
  10. Uuuuuuuuu, juuuuuuuuuuuuj, jaaaaaj, ez tetszik!!:D a kicsi Zayne ideges..vicces!xD A csajszit meg bírom, de remelem nem jön be a képbe hosszútávon!! Várom a kovit:) puszi<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuuuuuu, juuuuuuuuj, ojaj:D Örülök, hogy tetszik! (: Igen, kis Zaynünk elég heves típus, nem?:D Köszönöööm<3

      Törlés
  11. Huhuhúú!!!Nagyon jó rész lett és kíváncsi vagyok betartja-e ezt Zayn ;)) Eléggé megváltozott a személyisége,de sajnos a való életbe a legtöbb hírességgel ez történik :// (Bár az 1D-vel nem) Remélem Tarával még találkozni fognak vagy valami és ami azt illeti szerintem Liamék ezt akarták elérni és sikerült :)) Kíváncsian várom a következő részt <33
    Puszi:
    Nati

    VálaszTörlés