2013. július 17., szerda

20. Benne vagyok!

Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen későn jelentkezem, de holnap elmegyek pár napra otthonról, így nem leszek net közelben pénteken, és szombaton, és talán csütörtökön se már, így ma hoztam a részt. Ennek persze Ti örültök, ellentétben velem, mert csak pénteken akartam hozni, de a sors nektek kedvez :)
Így hát, ha már így alakult, itt a friss! Olvasni, komizni, feliratkozni:)
Jó olvasást!


Van, amikor egy testvéri szív többet tud kihozni magából, mint amennyit valóban megérdemelnek.”
„A testvéri szeretet határtalan; ha megbántom, visszaölel.”
- Hé, Malik! Hallottam, a bátyám bedobta a törölközőt a testvéreid kis bandájában – vigyorgott rám Jake, az évfolyamtársam, és egyben Conor öccse ezek szerint. Jó tudni! – Csak négyen maradtak szegénykék, hogy bírják? Így is elmennek beégetni magukat? Igen? Alig várom a válogatót! Ja, és még valami Conor egy másik csapatban indul, egy sokkal jobban! – csapta össze a kezeit, s mielőtt visszaszólhattam volna neki hátat fordított nekem, és elsétált egy lány társaságában. Szóval, most Ő nagyon menőnek érzi magát, mert van egy sznob bátyja? Ujaj… 
Agyam leghátsó zugában, hangos szirénaként üvöltött fel a „beégetni”, utána a „testvériség” szó. Mély levegőt vettem, majd futva indultam hazafelé, mert minél előbb meg szerettem volna érkezni, és közölni velük, hogy benne vagyok. Bármiben benne vagyok, csak egyszer az életben, ne a mi családunk legyen a legutolsó, ne mi „égjünk” be.
Tudom, hamar jött a véleményváltozás, de ennek így kell lennie. Mégsem hagyom őket cserben, de cserébe elvárok egy kis szeretetet. Egy közös próbatétel lesz, melynek során talán jóra is fordulhatnak a dolgaink.
Mihelyt megérkeztem az előszobában ledobtam a táskámat, s berontottam a nappaliba.
Mekkora szerencse, hogy mind a tévé előtt punnyadnak!  Kezeimet térdemre támasztottam, és úgy fújtam ki a megerőltető hazajövetelt, végül, amikor a lélegzetem lecsillapodott, bátyáimra néztem. Mind felhúzott szemöldökkel méregetett, gondolom nem értették mi ütött belém.
- Segítek! Beszállok! Bármiben benne vagyok!
- Komolyan? – ugrottak fel egyszerre a kanapéról izgatottan, majd egy másodperc lefogása alatt zártak karjaikba.  Szemeimet lehunytam, úgy szorítottam őket én is magamhoz, élveztem, hogy én lehetek középen, s én okozhattam nekik örömöt.
- Szabad megtudnunk, hogy most mégis miért mentél benne? – mosolygott rám Liam, mikor elengedtek.
- Mert volt módom találkozni Conor öccsével, akinek nagyobb a képe, mint egy elefánt tömegének, és testhosszának az összege.
- Conornak van öccse? – képedt el Louis.
- Aha, az évfolyamtársam, és mondta, hogy Conor egy másik bandával fog indulni.
- Sunyi dög – csattant fel erélyesen Niall. – Egyszer kerüljön a szemem elé.
- Jó, remek. Zayn tudtam, hogy nem fogsz cserbenhagyni minket – tapsikolt Liam örömében, mint egy kisbaba, aki új cumit kapott.
- Mi lenne, ha tartanánk egy rendkívüli próbát? Én azért szeretnélek hallani, énekelni – lökött meg kicsit Louis.
- Ami azt illeti, én is szeretném magamat hallani – bólogattam egyetértően.

***

- Hát nekem ez nem megy! – sóhajtottam fel, majd szemöldökömet összehúztam, s kezeimet kereszteztem mellkasomon.
- Így úgy nézel ki, mint egy óvodás, aki nem kapott elég tejbegrízt – csapta magát Harry egy hasonló pózba. Igaz, tényleg elég furcsa egy póz, őt elnézve.
Felnevettem látványától, ugyanakkor Liam rosszállóan csóválta a fejét, de szája sarkán mégis egy apró mosoly bujkált.
- Koncentrálhatnánk a feladatra?
- De nem megy, az előbb Te is halhattad.
- Az egész csak gyakorlás kérdése, még van egy bő hetünk, addig tökéletes lesz.
- Én nem akarok beleszólni, de sokkal jobb, mint Conoré volt – vakarta meg tarkóját Louis.
- Komoly? – fordultam felé, mire Ő csak bólogatni kezdett.
- Örülök, hogy ez megtárgyaltuk, de folytassuk.
- Liam, olyan, vagy mint egy rossz diktátor – röhögött fel Niall saját poénján, de rögtön abba is hagyta, amikor valaki kopogtatott az ajtón.
- Szabad – szólt ki Liam, ugyanis rajta kívül mindenki hátrált pár lépést. Mint egy horror filmben – jutott eszembe a gyerekes gondolat. – Jön a kaszás, és mindenkit legyilkol, és agyonlő.
Jól szórakoztam magamban, saját baromságomon, kívülről viszont furán festhettem. Mosolygok, mint egy elmebajos.
- Sziasztok skacok! – lépett be anyu. Anyu? Anyu mit keres itt?
- Nem láttátok Z…? – Nézett végig rajtunk, de a szeme megakadt rajtam. – Hát Te itt?
- Most ezen mi annyira meglepő? – emelgette Louis a szemöldökét, míg Harry átkarolta a vállamat, s száját összeszorítva bólogatni kezdett. Szokatlan volt közelségük, de nem éreztem hajlamot, hogy félrelökjem őket, sőt… jól esett a törődés.
- Jaj, semmi, csak nem tudtam merre vagytok – fújta ki a tüdejében tartott levegőt. -  Vagyis Zayn kicsikém azt hittem megint elkóboroltál valamerre. – Kicsikém!
- Mi az, hogy megint? – meresztettem rá nagy szemeket.
- Hát, volt már rá példa, ha jól emlékszem.
- Én nem is emlékszem ilyesmire – villantottam egy ezer wattos mosolyt, majd lesütöttem a szememet. Már hogy ne emlékeznék, ó, elég nehéz lenne elfelejteni azt az estét.
- De miért is kerestél minket? - tette fel a kulcskérdést Liam.
- A jövő hétre, és az utánra szabadságot vettem ki, már nagyon idejét éreztem, hogy egy kis időt töltsek el veletek. Az utóbbi években, annyira szétszakadtunk, itt az ideje újra közös időtöltésekbe fogni – mosolygott anyu barátságosan. Jézusom, mi tört rá, hogy hirtelen „tartsunkösszemintegycsalád” akcióba lendült?
- És ez miben fog megnyilvánulni? – érdeklődött Niall. Mint látom, őket sem pörgette fel különösebben ez a téma, nekik jó, ahogy eddig volt.
- Kezdhetitek azzal, hogy holnap elkíséritek az öcséteket iskolába. Beszéltem az igazgatóval, Liam, Louis szívesen várnak titeket egy kis órai látogatásra, mint régi diákokat.
- Mi van?! – kiáltott fel egyszerre mindkét bátyám. – Biztos, hogy nem.
- Messziről elkerülöm az iskolákat – rázta hevesen buksiját Louis.
- Nincs ellenkezés! – U, szívás.
Magamban jót nevettek a két eltorzult arcon, ahogy egymásra néztek, majd újra anyura. Fintorogva fordult Louis felém.
- Mondd csak, hány órád is lesz?
- Azt hiszem hat – feleltem váll rántva. Honnan tudjam? Engem sem hoz lázba a tény, hogy suliba kell járni.
- Magasságos – suttogta Liam maga elé meredve. – Biztos muszáj?
- Igen drágám. Az igazgató úr nagyon örült, amikor felajánlottam neki, hogy látogatást tesztek, mint véndiákok.
- Haha – kuncogott fel Harry, majd kezét szájára szorította, hogy visszafogja kitörni készülő hahotázását.
- Te is mehetsz édeském – kacsintott rá anya, mire Harold kezeit védekezőn maga elé emelte, s hátrált pár lépést.
- Sajnos nekem iskolába kell mennem! – rázta hevesen a fejét – Ugye Niall? Nekünk suli van.
- Ez egészen biztos. Szerintem ideje lefeküdnünk – kapta el Harry karját, s szinte futva menekültek az ajtón kívülre.
- Ennyire szörnyű lenne, az az intézmény? – pislogott nagyokat anya.
- Igen – feleltük kórusban.


***

Kezembe kaptam a takarómat, majd végigfeküdtem az ágyamon, s egy nagyot lengetve rajta terítettem magamra.
Jobb kezemmel az éjjeliszekrényemhez nyúltam, hogy lekapcsoljam a kislámpámat, fénye egy pillanat alatt szertefoszlott a gomb megnyomása után.
Mosolyogva fordult másik oldalamra, s helyezkedtem el kényelmesen az ágyon, szemeimet lehunytam, s vártam, hogy elnyomjon az álom.
Körülbelül öt percet feküdhettem csendben, ugyanis egy halk kopogás zavarta meg félálmom. Gondoltam, ha nem szólok ki, elmegy, s nem zaklat, azt hiszi alszom, de tévedtem, mivel az ajtó kitárult, s egy alak rajzolódott ki a sötétben.
- Beszélhetnénk?

19 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Reméltem, hogy Zayn be fog állni a bandába! Imádom a blogod! Várom a kövi részt! <3 :D

    VálaszTörlés
  2. Miért itt hagytad abba???? Siess a kövivel!!! De nagyon!! :DD<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg fogsz utálni, de a következőnek is ilyen a vége:P

      Törlés
  3. azta mindenit!! nagyon jó lett!! istenem, azért várom a következőt!! :) és Zayn, istenem de kis ariii!!! :) *-* <3 <3 te meg remekül írsz!! beleszerettem ebbe meg a Brothers Life blogodba!! :D xDD mindenesetre siess azért a következővel!! :) kíváncsian várom!! :) xoxo
    ui. itt befejezni a részt??? meghibbantál??? :D xDDD (ne vedd sértésnek, nem bántásból mondom! :) csupán szeretetből!! :D )

    VálaszTörlés
  4. Lizi megakarsz ölni? Imádoom. Miért it kellett abbahagynod? :( Várom nagyoon. Hihetetlen, hogy milyen jól írsz.:)xx

    VálaszTörlés
  5. EEEEEEEEEEEzzzz Azzzzz.. :P Látod Lizzie elég volt tegnap szóvá tennem a fejezetet és a sors nekem kedvezett.. -*_*- Imádom... Vajon ha ma is nyafogok a 21.fejezetért megkapom mielőtt elmész.... ?? xd Röviden annyi hogy nagyon jó lett és már várom a kövit.. xx :P
    U.i.: Imádom Zaynt!!!

    VálaszTörlés
  6. Olyan jól adod át az érzelmeket hogy az hihetetlen. Nagyon jó lett ez a rész is mint mindig. Siess a kövivel. :p

    VálaszTörlés
  7. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee miért miért miért miért a legjobb résznél hagytad abba ez nem ér .
    Loui-nak ezek szerint megint jó napja van .
    Amugy látom te is szereted Zayn-t Zayneeeee-szólitani *ilyen kiabálaásos írás volt vagy ,hogyan hívják azem ennnek nem volt értelme na mindegy anyira imádom ááááááááááááá gyorsan kövit :))

    VálaszTörlés
  8. És megint a legjobb résznél hagytad abba!! :DD Nagyon jó lett de siess a kövivel! :D :) :P

    VálaszTörlés
  9. OMG! Ez az eddigi kedvenc részem *-* LIZIIIIIIIIIIIIIIIIII, azt akarom, hogy siess, siess, és jól nyaralj :D Ezt még 50x elolvasom *o* Nagy várom :$
    Csókolja fejecskéd, BlondieQueen

    VálaszTörlés
  10. Szia :)
    Úgy örülök, hogy Zayn végre benne van. :DD
    Már alig várom a következő részt. :P
    puszi♥

    VálaszTörlés
  11. *------------------------* vigyorgok most,mint a tejbe tök : 3

    VálaszTörlés
  12. http://alldayallnightupallnight.blogspot.hu/2013/07/dij1.html Nézz be ide.Van egy díjad!:)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett. Siess a kövivel!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett még új vagyok itt és szeretnélek felkérni hogy jelentkezz a versenyemen a blogom címe: http://sarahandjacoblove.blogspot.hu

    VálaszTörlés