2014. május 26., hétfő

Köszönetnyilvánítás! - KÖSZÖNÖM


Sziasztok! Most a köszönetnyílvánítással érkeztem, mivel eljutott a tudatomig, hogy tényleg vége....
Az elején, az első évadnál, még imádtam ezt a blogot írni, minden percét élveztem annak, ahogy begépeltem a betűket, és közzétettem a részeket nektek. Imádtam, hogy mindenki leírta a véleményét, és aranyos, cuki votl. Persze akadtak kisebb-nagyobb viták is, egy-egy őszinte megnyilvánulás miatt, amit így utólag nem bánok, mert minden embernek fontos a saját meglátása. 


Köszönöm mindenkinek, aki valaha itt járt, gyarapította a rendszeres olvasók, oldalmegjelenítések, vagy a fejezeteknél a kommentárok számát! Köszönök mindent, de itt és most bejelenteném, hogy lezártam a One Directiont. Én már egy ideje úgy érzem, hogy kinőttem belőlük, egyszerűen már nem hoz lázba a répa, a kanál, a göndör, cuki, bolyhos fürtök, ahogy a csíkos nadrág, galambok (utálom őket, olyan csúnyák), és a féktelen zabálás sem. Sajnálom, de ezt a korszakot áén lezártam, mind önmagamban, mind a blogok terén!
Statisztikák:


Azonban nem győzöm hangoztatni, hogy mérhetetlenül hálás vagyok nektek, amiért végig velem voltatok/vagytok. Lassan két éve itt vagyok, ahogy ti is, és egyszerűen elmondhatatlan, amit értem tettetek/tesztek.
Ezért kérnék egy újabb dolgot. Mi lenne ha megpróbálnánk újra? Ezt egy párkapcsolathoz tudnám hasonlítani, ugyanis körülbelül én egy jó hónapja szíktottam veletek, gonoszul, és nagyon bánom, mert tényleg nem tehettem róla, hogy nem volt internetkapcsolatom. A free wifi nagyon nem szeret engem. Ezért kezdjük újra, és nézzetek be a legújabb blogomba:

Köszönöm annak, aki megteszi! :)

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon szerettem ezt a blogod és nekem kicsit hirtelen zártad le ezt az egészet, de nagyon jó lett a befejezése is. Sajnálom, hogy végetért, mert nagyon imádtam/imádom. Szinte az első évadtól jelen vagyok mint olvasó és őszintén mondva sok blogot olvastam, de mindegyik közül a tiéd volt számomra a legkedvesebb és a legtanulságosabb. Mindig tűkön ülve vártam a részeket. De mindig eljön a vég és ennek is itt lett az ideje. :) Szóval köszönöm ezt a fantasztikus blogot és sok sikert kívánok a továbbiakban is. Rám számíthatsz a következő blogodnál. Remélem nem untattalak a hosszú írásommal de úgy gondoltam rendesen elbúcsúzom. Nagyon jól írsz és csak így tovább. ölel,puszil,: Rosalie Z. (Niki)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Meglepi nállam:
    http://mysteriousletterstoniall.blogspot.hu/2014/06/dij-1.html?m=1

    VálaszTörlés